April april din dumma sill!

hejsan, gud vilken underbar dag det har varit idag, så himmla skönt! Det första som hände imorse var att jag och min syster blev lurade av pappi. Han kom först in och sa att kl var tio i sju, men jag somnade om sen kom han in igen typ fem minuter senare och sa att kl var halv åtta jag hade glömt att det var första april idag men jag visste ändå att han ljög. För att pappa min är inte så smart jag har ju en veckarklocka brevis sängen HaHA. Men sen när vi kom till skolan så lurade jag och Elin Sofie och hon blev minsan lurad. Jag har inte blivit lurad någe mer så det kanske är slut på första april nu hehe. åhh det kliar som fan i mina ögon JOBBIGT. Men nu ska jag kila och tvätta  min ögon inte för att det är något på dom men det kan vara skönt att svallka ;) Pussis


jag just nu :)
myskläderna CHECK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0