Lanzarote BABY!

hejhallå nu tror jag att jag har packat klart inför resan. Me mina skor och min nessesär fick inte plats i min resväska (den är knökfull) men jag får kolla runt lite hos mina familjemedlemar om dom har någon plats annars får jag helt enkelt bara ta en till väska. Vi hade matteprov idag och jag hoppas det gick bra på A-delen hade jag iallafall 21 av 22 ganska nöjd men man blir ju lite sur när det är ett litet slarvfel. Aja det var ändå skitbra! Jag och tilda fick lika mycket men vi hade inte fel på sammasaker hihi. Men nu ska jag gå och äta HUNGRIG!
Men hörrni imorgon reser vi iväg till värme eller på fredag men imorgon börjar resan mot stockholm ;)
Here comes the SUN!

















bild för två år sedan när vi var i bulgarien
ett bild för ett år sedan och en för två år sedan

Kommentarer
Postat av: Leia

Skönt att få resa & komma bort lite!



Kram

2009-04-08 @ 17:36:57
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: sofie

men.. nu hann ju inte jag träffa dig innan du åker ju :O :O :O :/

ring mig sen, du får inte åka utan att ha ringt mig, okej !?! <3 x 1000000 ;)

2009-04-08 @ 21:30:07
URL: http://sofiehallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0