sjuuuuuk

hej. igentligen fattar jag inte varför jag gick till skolan idag, kände mig ju väldigt trött och sliten onyt ihalsen imorse. Men jag tänkte att jag skulle gå till skolan för No ns skull, eftersom att vi har prov nästa vecka. Men första lektionen hade vi musik och jag bara hostade hela tiden och var snuvig och det kändes så himmla äckligt att sitta där och hosta med slem i halsen och snor i näsan. Men jag höll ut och sen när Non började var jag helt slut så jag bestämde mig för att gå hem istället och tur för mig så gjorde vi ingenting som har med provet att göra (typ) vi skulle ta ut DNA ur en kiwi. Och läraren sa att mina polare kunde berätta vad som hände sen när jag kommer tillbaka. Såså får det bli men nu orkar jag inte sitta här heller och snora ner datan hehe, jag ska gå och kolla på Twilight (igen, jag är kär) och göra lite gröt. Jag kommer nog somna snart är sååå trött. Peace and love!







bjuder på lite härliga bilder från 2007-2008 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0