Stressstress

hejhallå haha hinner typ bara säga att jag inte kommer hinna blogga idag. Vi har ju No prov imorgon och jag har läst igenom kapitlet 100000000000 gånger men ingenting fastnar åååh hatar NO! iallafall mest proven. Aja inte mycket att göra åt än att plugga ännu mer. Men Cya tommorrow i hope. Kanske blir en Pluggdag hela dan då också förutom danstimmarna, för på onsdag kära vänner så har vi matteprov buuhuu :'( känns intebra inte bra alls :P.

Vilket meningslöst tycka synd om mig inlägg haha.



Kommentarer
Postat av: Sara

Intresserad av lite nya kläder nu till våren? Kika in på min BLOPPIS där jag säljer kläder av alla de slag. Senast utlagt finns bland annat en italiensk modekjol, Levi's jeans och tröjor från Kookai och allt jättebilligt. Kika in vettja =)

2009-04-06 @ 19:23:07
URL: http://bloppis.blogg.se/
Postat av: Alex

Då är vi två! Hatar också NO

2009-04-06 @ 21:16:44
URL: http://alexslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0