akuten:P...

hejsan nu har jag varit hemma ett tag. Efter lunch på skolan var det ganska slappt jag sanna och lina skulle gå ner och ta kort inne på akuten asså på maskinerna och så till våran presentation av studiebesöket vi gjorde förra veckan, aja iallafall så tänkte vi att vi kunde gå inn på ica och köpa någor gott innan vi gick till sjukhuset, sagt och gjort. När vi stog i kassan så kollade vi på klockan och den var fem i två och vi skulle vara där borta två så vi fick panik och sprang hela låååånga( :p) vägen till akuten helt slut var jag när vi kom fram och då var klockan tio över. Men när vi kom dit så skulle ju det komma nån gubbe och visa oss runt så att vi kunde ta kort men han var sjuk och likaså var den andra tjejen som vi annars kunde ha träffat, men då kom det en annan och vi fick gå runt och ta lite bilder med henne istället :D lika bra de. Men jag har inte fikat något sen jag kom hem så nu ska jag och mamma göra iordning lite gott att fika så kanske vi hörs sen. Min data är fortfarande lite sjuk så jag har inte kunnat lägga in nå bilder än. haha jag får väl lägga inn alla bilder från den här veckan i helgen :P .Puss!


en rätt så gammal bild på syster, mig och valpen Doris som är ganska så stor tjej nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0