hejhopp!...

hej alla goa å gla a :D Sista lektionen var idrott och vi skulle åka längdskidor jag brukar inte tycka om att åka längd med skolan men idag var det så himmla fiint väder och jag Tilda och Mathilda flummade mest bara haha, det är så det ska va. Men efter att vi slutat så rammlade ett kilo snö ut ur mina pjäxor och jag förstod att jag frös om fötterna hehe ;). Men nu är det franska boken som behöver min upmärksamet ha det gött puss!
aaaah Elin ringde nu och frågade om vi skulle hitta på nått JAG VILL MYCKET HELLRE DET! än att göra franska men vi får hitta på något nån annan dag<3 




jag cyklandes på bror mins mini cykel ;P


den där cykeln asså :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0