i taket lyser stjärnorna...

hello fellas!  imorse vakande jag kl 8 och ja ba NOOO eftersom det är lördag ska man ju passa på att vakna lite senare, och jkag brukar inte vakna så där tidigt så jag låg kvar i sängeni typ en timme och försökte somna om vilket inte gick så bra. Så då bestämde jag mig för att sitta lite vid min data. Men då är det klart att den ska vara så där SEEEG igen så jag fick ett litet utbrott imorse :p, men nu sitter pappa och försöker fixa den igen :). Idag vid halv fyra ska jag och kerstin nog gå på bio. I taket lyser stjärnorna. Jag skulle igentligen gå på den i måndags ju men  det blev lite försent. Men vi kanske hörs lite senare ha de gött! 

 

Kommentarer
Postat av: Alex

Ring mig!

2009-02-07 @ 12:33:01
URL: http://alexslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0