I'm home and i'm tired..

hejsan nu är jag hemma från min roliga/tråkiga helg, den var faktist helt okej men vissa stunder höll jag på att dö vi hade ju ingen täckning så man kunde inte nå någon person som inte var där och då blev hemlängtan lite större... och vi hade ju delats in i par som man skulle sova med och jag fick ju inte sova med min lilla sofie första natten, men andra natten bestämde jag och sof att vi ville gå och lägga oss lite tidigare än dom andra så då tog vi ett rum så fick våra rummisar dela på det andra då gick det mycket bättre, men jag ska nog ta och sova lite nu är väldigt trött efter den här helgen jag kan visa lite tråkiga bilder från helgen imorgon :P  Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0