Monday...

hello. Nu när jag kommit hem frå skolan är det bara massa plugg som gäller, Engelska,Svenska,Matte och alltihop ät tillimorgon :) engelskan är jag ju inprencip klar med och svenskan också men problemet där är att jag inte hittar min svenskatexkt på datan, hmm... men jag ska pröva kolla om jag har den på Zonline vilket jag tror att jag har som tur är. Men det som är mest skrämmande är att det är matteprov imorgon :O men jag tycker att jag tränat så at det borde räcka men man vet ju aldrig. Så imorgon är ganska mycket till skit dag förutom dans och att ALEXANDER FYLLER ÅR! så jag ska kanske dit på middag men jag måste få tag i han först. AJA ha en bra dag så höres vi! PUSS



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0