PAIN!...

Shit vad ont jag har i mina fötter! Jag har ju gått runt i ett par pjäxor hela dagen eftersom att vi skulle åka skidor hela dagen i spikbodarna :O, när vi väl var där (resan dit var asjobbig) så var det faktist riktigt roligt :) min grupp var skitbra men vi kom inte med på pallplats men vi skrattade mycket iallafall och det är det som räknas! mot slutet så stog jag typ och halvsov på mina skidor jag hade tappat bort kompisarna hehe sen kom hanna och putta lite svagt på mig och jag föll direkt haha men jag landade på staven så lite ont i röven har jag också. Sen när allt var slut så var jag och elin först med att börja åka skidorna hemmåt men allt eftersom så kom varenda unge som åkte skidor och åkte förbi oss typ assnabbt :/. Det kändes ju bra:P. Men sen kom jag hem och tog av mig pjäxorna och mina fötter är döda. Jag ska gå och ta hand om mig själv lite nu det börjar nog med en dusch! Ha de bra så lä'nge.




igår fick jag och mina vänner kompiskorten vi tog för ett tag
sedan! :D. Men det var svårt att ta kort på koretn med mobilkameran
så vi är ganska suddiga hehe. Hittar ni mig?

Kommentarer
Postat av: Sofie

men fyihelvete vad du är snygg bruden ;)

2009-02-27 @ 20:10:15
URL: http://sofiehallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0