Skottat...

hello everybody :P Jag kom in fören stund sen, jag och brorsan var ute och skotta taket det var sjukt mycket snö haha. Sen blev det ju en skit stor snöhög nedanför taket så skulle jag hoppa ner och också var det så mjukt så jag bara for rätt ingenom så jag stog helt rakt i dem där snöhögen, det var skiiiit fult haha men jag och bror skrattade ju ganska mycket då hehe. Sen så har jag pluggat matte eftersom att vi har matte prov den här veckan och jag är j*ävligt nervös m,en jag hoppas att det ska gå bra vi har ju också musikprov på fredag men jag tänker priuretera (stavning) matten. Och ikväll ärr den Gossip girl :D :D roligt roligt men ska pysa nu ha det bra Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0