sportlov !

haha nu kom jag ju på att vi har fåt sportlov ;D, det första jag ska göra är att åka på kalas till min kusin som fyller 18 år imorgon :D!. Sen på söndag åker jag till min stuga och på tisdag så kommer min bästakompis alexander (S) upp dit och åker skidor hans mamma Annis kommer också upp ;) Sen på torsdag tror jag det var kommer kicki och kjell två superroliga och härliga människor upp til stugan, kicki kjell och Anna är mors och fars polare hah :P men  nu snart ska jag ne rpå stan med syster och pappa. Sen ikväll ska jag och syster sätta oss ner och beställa lite CLOTHES det är ett liv på rosor haha.Men vi hörs senare kanske. Måste ju passa på och skriva nu för sen slipper ni mig på en vecka för vi har ju ing internet i stugan :(
LATER


Johanna is my sunshine<3

Kommentarer
Postat av: Alex

vi ska ha sååå kul, darling ;)

2009-02-28 @ 19:52:33
URL: http://alexslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0