huvva...

hej. Igår så klippte min syster klorna på våran hund Spencer och det är alltid en klo som börjar blöda så vi blev inte förvånade att det blev så igår också men sen imorse när vi om ner så blödde han fortfarande och inte så lite heller det var jätte hemskt. Så klockan 8 imorse ringde mamma veterinären och senare åkte hon dit med vovven och dom satt bandars på tassen (som nu har ramlat av inte så duktigt av dom) och så fick han en tratt på huvudet han tycker den e skit jobbig men det är ganska roligt och se när han går inn iallt och sånt där men det är synd om han också....<3
idag på skolan hade vi somsagt elevens val och jag läste ut min bok STOLT så nu har jag börjat skriva på bokresesionen också men det har varit än jävligt rolig dag om man bortser från vovvens lilla olycka. Det blir alltid skoj när jag och Sofie är lite trötta och flummiga hihi men nu ska jag göra lite franska, see yaah ! puss!  


 

Sofie min käraste vän på skolan idag<3


 
storplutten, jag tänker på en sol när han har tratten på huvudet hehe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vilken söt blogg du har cutie! :*

2009-01-29 @ 17:06:36
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh vilken söt blogg du har cutie! :*

2009-01-29 @ 17:06:36
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: Anna

Stackars Spencer. Börje lider med honom.Kram

2009-01-29 @ 17:31:12
URL: http://annamontan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0