Kallt...

hej jag skrev inte igår och det berodde på lite olika saker :P, men igår efter skolan följde jag iallafall med elin hem efter skolan och där gjorde vi lite matte (haha) och bakade chokladbollar (dubbel sats) och vi åt så många så jag höll på att dö fatta ont i magen jag hade efter det och vi skrattade ju hela tiden så det gjorde ju inte saken bättre för magen haha men gott var det iallafall :D

idag efter skolan så gick jag på stan med sara och det var ju typ -15 grader ute så jag frös ihjäl lite grann :P men på hm hittade jag iallafall en fiin väst som var ganska lång i grå kanske visar en bild på den sen det blir fiint att ha svarta tights till den. 
nu behöver jag inte plugga nått iallafall hihi men vi höres
KRAM ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0