Städa...

hejsan jag vakande för typ2 timmar sedan och sofie åkte hem då också, eftersom att jag har lovat mina päron att ajg ska städa typ hela huset till dom idag såatt det är fint när dom kommer hem. Gud vilken snäll dotter jag är nu känner jag :D. Men det  är nu inte det roligaste men kan göra på en lördag...
jag Kerstin och Sofie gick ut en sväng igår också då vi skulle möta sanna å lina dom kom ed hem hit en liten stund då också. Sen vid typ 11 började kersti n jag och sofie kolla på troya å fan vilken jävla underbarfilm herre gud vad romantiskt  det var lite dåochdå sånt gillar vi ;P. Men nu ska jag återvända till städningen puss och kram skummbanan<3
systersblogg www.kerstiins.blogg.se





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0