studiebesök...

hejhopp idag efter lunchen så var jag och dom flästa i klassen på studiebesök. Vi var uppdelade i grupper som vi har varit i hela temat och min grupp skulle ju gå på studiebesök på akuten, det var faktist ganska skojjigt vi fick se lite olika saker som finns där och sen var en av uppgifterna att intervja en undersköterska en sjuksköterska och en läkare. Jag och Sanna intervjuade sjuksköterskan och hon var jätte trevlig. Efter det gick jag och Sanna en sväng på stan jag hittade as snygga byxor på Bikbok men do var så stela och obehagliga så jag ville inte köpa dom. Sen när jag kom hem så kom farmor hit mamma och pappa är ju bortresta så då ville jag och Kerstin ha hit farmor för vi har inte träffat henne på superlänge känns det som, och ikväll ska vi då äta farmors pannkakor som e dom godaste pannkakorna i hela världen tycker jag. Och såklart när farmor kommer hit så blir det fikatime så vi fikade bullar och choklad och varmoboy fast farmor drack ju kaffe hihi supergott, men nu ska jag gå ner och hålla henne sällskap lite mer. Ha det bät puss hej!

 
fika<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0