tjena mittbena

hejsan svejsan idag har varit en sån där jobbigt seg dag, det började ju med idrotten imorse fast den var ganska rolig men ganska jobbig sen gick vi upp till engelskan och då fick man reda på att man ska ha läst ut boken till nästa tisdag och jag e typ på sida 45 så jag har typ en miljon sidor kvar, så det var inte så kul. Sen matten. Och sen började vårat tema som vi ska ha 4 veckor frammåt och vi ska arbeta om vården och det kanske ska bli roligt det är lite svårt att säjja nu hehe men en positiv sak med det är att vi får sluta 20 över 2 varje dag i en mpnad för att vi har tema alla dom dagar som brukar vara jobbiga thihi ;)








jag hade på mig nya jeansjackan idag;)



 

 
och nya skinnjackan  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0