bläää!

åååh uch vad äckligt !  jag hatar myror jag har fobi för dom verkligen, och nu när jag satt här helt oskyldig så kom den en myra och kröp på mitt ben jag fick panik och skrektill. Sen så skulle jag försöka fånga upp den på en stor bit papper och slänga ut den men den var superläskig, så jag ropade på pappa "pappa hjälp mig!" han kommer ner för trappan "vad är det?"( med lite orolig röst) "hjälp det är en pissmyra här" han bah "men gud på dig lät det juh som att jorden höll på attgå under" jag svarade "MEN DEN KRÖP PÅ MITT BEN!"  haha huvvva, en sista kommentar från pappa "du är juh värre en mamma (med en sarkastisk röst)"
Haha vilken konversation det kan bli när det börjar med att en myra kryper på mitt ben :P
förlåt men vad gör dom för nytta egentligen?  förutom att om dom pissar på en blåsippa så blir den rosa hihi.


Kommentarer
Postat av: REBECKQ

haha jag HATAR myror jag med, eller alla småkryp! :D

2009-06-21 @ 21:04:51
URL: http://rebeckq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0