busungar :P

haha idag så skulle jag och några få andra i klassen baka tårtor, då bakade vi tre stycken först som vi åt upp, fast jag bakade ingen jag höll på med NO men jag kom senare och åt haha. Men sen så orkade vi inte den fjärde tårtan och dn var inte s god så då lyfte vi försiktigt upp marsipanen och hällde på MASSOR med senap,majonäs och sylt å nonstop, sedan la vi på marsipanen igen och det syndes inte vad vi hade lagt under så det såg ganska god ut. Sen gick två st. upp med den till lärana för det var dom som skulle få den haha. Det ända som var synd var att det var den suraste läraren på skolan som var en av dom som åt så vi fick värsta utskällningen. Men det var lätt värt det HAHA fatta själva vad äckligt med senap,majonäs på en tårta som det är grädde och godis på haha.  Och vårat argument va: Vi trodde att lärarna på den här skolan hade humor haha, då blev hon ännu argare.
Cya

Ungefär så här såg den ut på utsidan haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0