s-s-s-spindlar :'(

HUvva jag hatar verkligen spindlar, inte för att dom har gjort mig något med dom är så ävla snabba och sen bara flyger dom typ med sina nät. UCha. Och då ska jag då såklat se när jag ska gå på toa en stoorsvart spindel krypa jag bara stog och typ skrek haha (jag trodde att en svart tuss på min fot var en annan spindel, någar gånger, innnan jag tog bort tussen haha). Och det är såklart bara jag och syster hemma så då skulle jag försöka få spindeln att gå inn i en burk frivilligt men det gick inte så bar och såfort den rör på sig skakar jag, typ. Aja när jag fattade att jag inte skulle få ut den sån kastade jag en burk så att den landade över den så nu lever den och är under en burk i min hall, och så får det vara tills någon annan kommer hem till det här huset.
Peace


En båt som niclas tog kort på i Spaninen.
Undrar hur många spindlar det fanns iden, eller näe vill nog inte veta haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0