It's monday and i'm home!

hejsan, jag kom hem från skolan för typ en rimme sedan och då gick jag ut med min lilla (stora) Potatishund haha, och det var faktis helt underbart väder, solen sken och det var varmare än det vrit på länge (pepparpeppar) hoppas det håller i sig så att det blir vår!
Plus att nu är det bara en vecka och tre dagar tills jag åker till LANZAROTE jag längtar svionmycke. Vill nästan börja packa redan nu ;) Fast det kan jag inte jag är ganska sjuk och så måste jag plugga, vi hr så himmla mycket i skolan nu känns det som. Aja Puss på er små rosagrisar så hörs vi<3




Webcamen fick hjälpa mig att ta "dagens outfit" bilderna ;)
När jag kom hem så satt jag såklart på mig mina nya shoes :P
Mitt ansikte mvar alldeles för fint för att visas idag haha.

*Topp och väst-H&M
*Jeans tights-Ginatricot
*Skor-Eurosko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0