TÅRAR !

hej nu är jag hemma från stanturen :) Mina supersnygga solbrillor som jag sätt på H&M fanns inte dom var slut, fatta vad jag blev ledsen asså. Sånt där ska alltidalltidalltid hända mig :( Men pappa ska till sundsvall på måndag så han får kolla om dom finns där, jag måste ha dom. Det var iallafall jätte trevligt att äta middag på sub med pappa och niclas, kerstin kunde inte följa med för hon var på fotbolls träning.
Och nästan direkt när jag kommer innanför dörren här hemma börjar hon bråka med mig.
Jag har så sjukt ont i huvudet och jag har haft det i tre dagar, och det gör inte direkt allt bättre.
Peace and love people!
förästen så tycker jag att lisaplace klär sig så himmla snyggt.


Några bilder on her chlotes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0