vemdalen

jag är jätte trött hehe, så jag tänker nog gå och lägga mig nu. Ska ju upp tidigt imorgon för att halva skolan(klass 6-9) ska åka längdskodor i vemdalen. JAg har valt den tredje svåraste (låter bättre en näst lättaste) banan, men det ångrar jag lite nu eftersom att jag är fortfarande sjuk. Jag hoppas på att jag vaknar upp imorgon fullt frisk så att jag kan njuta av dom där 13 kilometrarna vi ska åka. Jag tänker ha med mig massa fika som vanligt hehe. Imorgon är det ju dans också men vi kommer hem med bussen ungefär kvart över fem så vi missar ju halvfem dansen och jag får värkligen hoppas att vi hinner ner till halvsex dansen annar blir jag ledsen :P
Jag kommer iochförsig inte kunna dansa så mycket (sjukan) men ändå så är det ju bra om man är där och kollar på den nya dom gör ;)

Det funkar inte att lägga upp bilder men vi höres imorgon, kanske. Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0