Voffeldagen!

hejhallå idagberättade pina friends för mig att det är voffeldagen idag! Det första jag gjorde då var att ringa pappa för att säga att vi ska äta voffler, men det hade han redan planerat hehe. Men sen kom jag på att smarta jag och min ännu smartare syster har förstört vårat voffelgärn för ett jag sedan. Vi diskade det, och det ska man ju tydligen inte göra :P. Men pappa sa att vi inte har slängt det så vi ska försöka lyckas göra vofflor ändå fär det är ju faktist VOFFELDAGEN och den ska uppskattas :) Men nu väntar plugg för jag har ju franskis provis imorgon.
Puss


vilken av dom här ska jag köpa? Båda är mycket större än vad det ser ut :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0