Erik och dimman dom var oslagbara med ett spö i sin hand var dom number one ;D

haha guuud vad det regnar ute. Jag slutade dessutom nere på idrotten så jag fick cykla uppåt i ööööösregn. Jag har tagit en dagens outfit bild och jag tror att man kan se att nedre delen av kjolen är mörkare eftersom att jag hade jackan över den övre delen haha. Så jag kom hem heelt dyngsur och då skulle jag dessutom gå ut med Spencer ;) Fast ska jag vara ärlig så tycker jag att regn är ganska mysigt. Men man vill ju helst inte drunkna bär man gåt utanför dörren hehe.
Men dagens outfit kommer upp ikväll tror jag för att vi åker ju till stugan någongång snart. Asså gud jag har varit inne i över två timmar men mitt hår nästan droppar fortfarande haha.


Mitt hår blir så lockigt när det regnar också haha
men ibland när ,man får skruv lockar gillar man ju det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0