Roliga saker kan hända när det finns vispar pch grädde i närheten.

hej för en stund sedan kom jag hem ifrån sanna & lina.
Där var jag med dom och sara och vi skulle baka tårta ;) så då gick vi ner och handlade sedan gick vi hem för att börja.
Jag och sara åt typ upp chokladen innan vi lagt den på tårtan haha. Aja det var så här att lina skulle vispa grädden och hon hadde lagt en handuk un under bunken så att det inte skulle skvätta ner bänken eftersom att hon vispade med en elvisp. Men sen så lyckades hon vispa upp handuken så det kom grädde över heeeeela jävla köket och fan vad vi garvade. Jga lixom satt där och berättade för sara om mitt arbete i svenska och sedan på typ två sekunder var hon vitprickig, och det var grädde värkligen överallt så vi fick börja städa. Men gud vad vi garvade. Kramp i magen för skratt och alldeles för mycket tårta. Det som var synd var att ingen kunde fota linas ansiktsutryck för jag lixom satt ju med ryggen emot (har grädde över hela ryggen, jag tror jag stinnker sur grädde:P).
Men nu är det dags för mer jobb för jag kanske ska redovisa svenskan imorgon. Suck.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0