sågar i magen ;(

Hej nu på slutet av skoldagen precis innan vi skulle cykla till badet så fick jag så j*vla ont i magen, eller inte typ i magen men det kändes typ som om nån sågade i mina revben. INTE KÖNT. Men det börjar gå över, det kan ha varit min osköna bh som har tryckt för hårt eller något. Aja gick hem från skolan iallafall.
Och jag tänkte lägga in bilder från min helg med släckten men det går inte så bra hehe.
får fortsätta försöka lite sen tänker jag lägga mig i soffan och äta lite glass det brukar hjälpa. Sen måste jag och pappa på biblioteket och låna typ en ljudbok om min författare. Vi håller ju på med författararbete på skolan.






ja vill ha den här klänningen.
kanske något för konfermationen eller skolavslutningen?
eller båda ;)

och föresten åker min vän alexander till NEWYORK CITY idag! :O
jag vill också dit :/
aja hadetbäst alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0