Happy but Tired

hello jag sitter här i pyjamas :P och har nyss ätit middag och tvättade (pluspoäng). Men jag är superglad även fast jag vaknade kl fyra imorse och kunde inte somna om :( Men andledningen till att jag är glad är att jag tror jag har gjort ett personligt rekord eller iallafall för iår :P. På idrotten skulle man springa fem kilometer utan att stanna (första kilometern är bara en låång uppförsbacke) så skulle man ha VG i kondition ;) Och jag klrade det hihi men det var nog för att jag sprang med Tilda och vi peppade varandra in i det sista :P. Men seriöst när jag hade kommit halva jag bah nee det här kommer jag verkligen inte att klara men sen när man kommer in i den där andra andningen eller vad det heter är det så himmla skönt :).
Men nu ska jag fortsätta med det jag håller på med :P (typ inget haha)


Från mitt favorit avsnitt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0