musclesmusclesmusclesmuscles

hello, är helt slut. Vet inte varför kanske för att jag somnar så himmla sent även fast jag går och lägger mig ganska tidigt. Ligger typ vaken i 150år skitjobbigt juh haha. Nu tänkte jag  göra klart en bildarbete tills imorgon seda blir de matte. LOVET IT! (not).




haha okej jag tänkte att det skulle se ut som att jag var chokad över hur stora muskler jag hade på andra bilden men det hände visst något med mina ögon?!  

Kerstin uuuur mysiga tröja från ginis ;) 

Ändrade planer skiter i plugget och tar hunden och går ner till mammas jobb, därefter hemtar vi kesrtin så åker vi och köper mat :) hoppas på THAI 


Kommentarer
Postat av: h

haha så söt bild

2009-11-05 @ 12:19:37
URL: http://halshammar.se
Postat av: sara

åh, thai ! gott ! :D

2009-11-06 @ 22:05:07
URL: http://bytheseaside.blogg.se/
Postat av: emma

Jag har nu börjat blogga hos Katrin Zytomierska!



Hoppas du har en fin lördag. / Fröken Bitterfitta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0