since u been gone,

i can't breed for the first time lalalala nana thansk to you lalananana :D (låten med kelly clarkson, den har svetsat fast on my brain :O)

hejpå er allihopaallihopaallihopa :D I feel good dananala, nemen nog med sånger nu va?
Jag måste städa och sedan plugga.
Föresten så fick vi se vårat skolkort jag seer jätte suur ut han måste ju knäppt kortet medans jag andades. När Bror min fick se kortet sa han att jag ser ut som en sur tant. Jaha sa jag då vet ju jag iallafall hur jag inte ska se ut nudå, inte andas? haha nejdå. Jag får tänka tillbaka på de gammla goa tiderna då man inte behövde vara med i en skolkatalog :;;D
Ne men nu skriker NO:n -jag måste bli klaaar!
okej jag är liite tröttt (flumm)och har dålig humor, härlig blandnig njaae ;) Men tänk positivt jag skriver inte allt knäppt här hihi

 






Kommentarer
Postat av: ida-take it or leave it

Cool bild!:P

2009-10-21 @ 17:25:19
URL: http://lifeoftomorrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0