äntligen hemma...

från fjället! åh den här resan har båder varit pain in the ass och riktigtmysig ;)
Somtur var så fanns det en fjällgård ganska nära som jag och mina vänner rymde till såfort vi behövde gå på toa eller värma oss haha.
Men jag har typ blivit halvt uppäten av knott och mygg och såträffade jag en tam ren som heter Leif och en otam ren. Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem med choklad och badskumm så ska jag lägga mig i ett supervarmtbad med tända ljus choklad och MUSIK!

Just nu: har bara bortstat tänderna en gång dom här tre dagarna, och gått i samma flätor sen jag åkte (dom på bilden) inte så härligt :P



Man ser ju betten i pannan!

Men jag mås säga tt jag är ganska så stolt över mig själv, första dagen gick jag upp på et fjälltopp det tog typ mer än en timma iallafall: Det.Var.Jobbigt.

Föresten så idag när jagf skulle gå ner från en annan topp så tappade jag fotfästen och bara sprang en bit tills jag snubblade på en sten och ramlade på en annan sten och den gick av på mitten ahaha.
JAG HAR ONT I RUMPAN.


Kommentarer
Postat av: Moa S

aaaaah.. choklad:D

2009-09-03 @ 19:21:12
URL: http://moasofias.blogg.se/
Postat av: alex

Duktig flicka! Jag hatar att vara i fjällen, förutom när man åker skidor

2009-09-03 @ 19:26:34
URL: http://alexslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0