better late then never

Bilder från göteborg/åmål
sommaren 09


NaTCHOS och COLA!

Liseberg!

smile to the camera!!!! hahahah

långa köeer :(




där for vi ;P

DOP I ÅMÅL




lill Astrid som skulle döpas men bara grinade, men senare var hon superglad ;)

jag vet inte riktigt vad jag gör och jag är suddig haha ;)

storasyster till astrid,Klara. Hon kan tre språk "flytande" (men hon
är ju ter så hon pratar lika många ord som en treåring) och håller på
att lära sig ett fjärde på "daagis"? herregud hon kan spanska,svenska,engelska(hon bor
i london) och håller på att lära sig franska. Asså jag fattar inte haha. Så himmla sö är hon också.

lite från stockholm.

min kusin försöker putta ner mig i polen :P

sen kittlaihjäl mig hah

vi hade åkt bil i hundra år så jag ser lite trött ut :/

min andra kusin kom :D

syster<3

Kubbturnering.
ne men nu orkar jag inga fler datan är seg och jag har ot i magen :P ikväll äre idol! :D
pussilull


Kommentarer
Postat av: matilda

oj mång härliga bilder!

2009-09-09 @ 18:54:27
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/
Postat av: T H E C I T Y C A T S - NOWNA & NATASCHA

Vill du att din blogg skall visas för våra 9000 besökare? Nu har du chansen. Allt du behöver göra är att anmäla dig intresserad. Busenkelt ;)



WWW.CITYCATS.BLOGG.SE

2009-09-09 @ 19:12:30
URL: http://citycats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0