sweet sunday

hallo, igår kväll var jag med några vänner och det var superkul. Haha vi satt typ och spelade kort halva kvällen men det var faktist as roligt, även fast det blev en liten diskussion mellan mig sofie sanna och lina om vem som vann? men det var ju jag och sofie som vann kom vi överens om senare (iallafall jag och sof haha). Idag på morgon vaknade jag och sofie upp här hemma men hon åkte hem ganska snabbt, så då så gick jag ut på en timmes promenad med mamma och pappa (asså herregu jag får ju springa om jag ska hinna med dom där människorna) och snart ska vi åka och köpa utegympaskor till mig. Sen blir det till att plugga ha det bäst, puss på er.



jag och min bästa vän sofie från i sommras på våran konfirmation.
Fångade av en stormvind haha!?


Kommentarer
Postat av: simone

Vilket vackert somrigt foto :)

2009-09-20 @ 14:07:39
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: sofie

vi vet ju att vi vann så vi låter sanna och lina tro vad det vill.

puss på dig sötnosen min ;)

2009-09-21 @ 18:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0