Gårdagen

började med en stooor frokost sen for alla ner på stan, där jag hittade ett par snygga skor som jag funderar på att köpa istället för dom som jag har hemma. Men jag tror nog faktist att jag ska lämna tillbaka dom. Aja på stan träffade vi också min vän alexander och hans mammi anna. Sedan for vi hem dog lite i soffan en stund, sen gick vi till skidstadion och satt å sola på läktaren sååå himmla härligt (det finns bilder därifrån som kommer upp sen) sen blev det geléråtts spottning, då var vi i två lag och man ska då spotta Geléråttor och sen ska nummer två i kön ställa sig där den förstas kom och sen är det lixom vem som kommer längst. Första gången jag skulle köra så tyckte jag att det värkade så himmla lätt men den flög ju inte ur munnen på mig haha å jag började asgarva så jag kom ingen s´vart men sen ni så kom jag typ en meter medan alla andra typ spottade fem meter (gud vad äckligt det låter haha) men jag var med i det vinnande laget båda gångerna GO ISABELLE! Iallafall så när vi hade kommit ner en bit på vägen och det låg Geléråttor hela vägen ner till oss så kom min lärare förbi i en bil haha och då hade jag en råtta imunnen. Undra hur knäppt det måste sätt ut haha. Och våra gäster åker som synd är vidare idag så nu ska jag gå och vara social Lotta håller på att sticka/virka en supermysig halsduk till mig. Visar den sen.

Bilder från läcktaren kommer nån gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0