I'm jesus, hosthosthost

hej på er fisrumpor! NU har jag kommit hem från påskdagen hehe. Vi ar ju på någon pkyrka typ och där blev vi indeldade i ganska stora grupper som man skulle vara i typ hela dagen. Och på alla stationer handlade det typ om jesus, och på en station så skulle gubben som prata visa hur det var för jesus med en av oss och såklart blev det jag. Asså gud vad pinsamt men ändå lärorikt det var. Först så visade han hur romarna piskade han (mig, fast han slog inte på riktigt) och hur många slag det var, sen fick jag lägga mig ner på golvet med händerna och huvudet uppe på en tjocktjock bräda såsom jesus blev upphängd på korset. Sen så satt han en super stor spik mellan mina fingar och hamrade det var ashemskt! Sen så fick jag resa på mig så lindade han in mig som typ en mumie för att jesus blev typ begravd i något liknande. Sen sa han (gubben som pratade) attt om jag tog mig ur det här tyget då trodde han på att jejus uppstog att han klarade det, och gissa vad JAG KOM UT UR DET! :D:D:D:D:D det var lite komiskt för att det satt en gaaanska snygg kille där jag låg med bena på golvet haha. SEn på flera stationer så fick jag världens hostatacker inte rolgt, inte roligt alls hehe.
Dagens outfit kommer ut snart eller om några timmar eller ikväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0