Idon'tmindthisatall

Hello.
Gick in på monkis rea idag och hittade denna T-shirt. Jag gillar den starkt. 100kr fick jag ge för den också! billigtbilligt.
Föresten fick jag ju ta bort min tandställning för någon vecka sedan! Jätte skönt fast nu har de satt in en tunnare "räls" (typ ståltråd) på baksidan tänderna istället. Plus en plast gom men det kan jag ta ut när jag ska äta m.m och i övermorgon behöver jag bara ha den på natten! På de här bilderna tog jag ut den.

En sak som är lite roligt när man går till tandläkaren är att de pratar typ ett helt annat språk. Fleragånger när jag legat på tandläkarstolen har jag varit nära på att börja skratta.hehe.




Väldigt kassa webcam bilder dock.


Kommentarer
Postat av: moa

sv: ja, supersöt!



åh, jag älskar monki, skulle vilja gå på rean =]

2009-12-30 @ 19:13:23
URL: http://moaornberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svara gärna på frågan i min blogg ;)

Rätt svar får länk!

2009-12-31 @ 12:32:22
URL: http://enjoin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0