.

bonsoir my friends nu har jag dansat ätit middag duschat bortstat tänderna suttit lite vid datan pratat med mor min åt lite ostkex sen borstat tänderna igen och nu sitter jag  här, och ska snart hoppa isäng :) det gick ganska bra på dansen jag och kerstin började ju i en till dans som är timmen efter våran första så vi dansar två timmar på tisdagar den första är mellan den andra är mellan2 (lite svårare) och jag tycker att mellan 2 var roligare, det var inte många som gick i den gruppen som det gör i den andra också var det mycket roligare steg. Jag kanske inte kan dom så bra men wthat the hell i'm there to learn ;D. Men nu somsagt ska jag lägga mig i sängen måste göra lite franska också :/ men vi höres imorgon PUSS! godnatt 


STEP UP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0