försoning...

hejsan jag har precis kollat klart på filmen försoning men keira knightley och jag tycker att den var sådär, det vart så konstigt.  Ibörjan så fattade jag handlingen och allt men sen så hoppade dom framåt och tillbaka i tiden så att det blev skit konstigt hmm... menmen jag tycker iallafall att keira knightley är så himmla vacker. Men nu kurrar det lite i magen jag tror att pappa står där nere och gör en tacopaj MUMS! och jag har bestämt efterätt haha men jag lovar imorgon börjar min nyttiga vecka, så får vi se hur det går att hålla den :P. Men nu ska jag kila puss och hej så hörs vi imorgon.
justeja måste göra engelskan ikväll också :(


fina keira knightley

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0