frisk som en nötkäna :/

hello my friends! Den här dagen har varit väldigt slapp (ibörjan), jag och kesrtin var ju hemma och var sjuka idag och hon fyllr ju år så vid lunch tid ställde jag mig och stekte pannkakor till tonåringen och det uppskattdes!. Sen så åt vi lite tårta hehe. Sen så så vi på en film (RYSARE)  jag har velat se aslänge som heter "Prome night" och den var ganska bra tycker jag förutom att alla typ dog :( men jag ände igen typ alla skådespelare så då var det inte lika läskigt :). Aja sen vid halv fem så gick jag på dans såatt jag och kerstin inte skulle hamna heeelt efter, och det var om två jobbigaste timmarna på länge! I början på båda danserna hade vi styrka ch sen dansade och dansade och dansade vi utan att typ ta någon paus :O Men det var så jävla kul också är värkligen glad att jag gick dit för först var jag inte alls på danshumör, men det ändrades. Sen när jag kom hem var det en asgod födelsedagsmiddag och sen tårta (igen). En sak som var tråkig idag var att jag fick veta att vi ska jogga eller åka längdskidor på idrotten imorgon vilken vi inte gillar! OJ shit vilket lååååångt inlägg, det var inte meningen hehe men vi hörs tomorrow ha det bra kexchoklad, och grattis till syrran igen PUSS!

tänkte ladda upp en bild men det FUNKAR INTE! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0