Gina tricot...

hej nu dom senaste två timmarna har jag först dansat en timme första lektionen den här terminen men jag vet inte riktigt om jag ska danska två gånger i veckan eller inte jag blir ju osäker på sånt där...
Sen kom jag hem och duschade sen åt jag lite middag och sen provade jag kläderna som jag fick hem idag från ginatricot jag beställde det för några dagar sen och nu kom det så jag är ganska glad :D. Tänkte lägga upp en bild på allt men min data har damp så jag måste be nån fixa den för den typ kåter as cp också tar det typ en kvart för den att starta och det gjorde det inte förut hmm.... 
men nu ska jag gå och göra lite franska som är till på torsdag massa glosor hatar sånt! 
Kram


 
och älsklings hunden är lite sjuk igen stackarn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0