jobbig/rolig dag

hello sunshines ! idag var det elevensval på skolan när vi har några saker att välja mellan som man ska göra e hel dag. Jag hade valt att vara nere på isen och åka skridskor helatiden och i början var det jätte härligt (har nte åkt sen förra vintern) men efter typ ett antal meter så fick jag ganska ont ifötterna jag åker så snätt (vilket jag inte borde göra tycker jag jag spelade ju bandy nått år i när jag var yngre men) men jag fortsatte åka ändå sen när vi hade typ åkt en eller två kilometer dog mina fötter det gjorde så jävla ont ni fattar inte men jag åkte ändå dum som jag är! och vi kanske åkte 4 eller 5 kilometer och sen var det ju tillbaka också åkte typ lite mindre än en mil samanlagt men det var PAIN IN THE ASS! Jag har aldrig uppskattat eller älskat mina skor så mycket som jag gjorde idag det kändes seriöst som paradiset när jag tagit av mig skridskorna. Våran lärare och några till tänkte åka en till sväng efter lunch men jag vägrade haha så jag och Sofie gick en sväng på isen istället mycket härligare. Men nu är jag hemma och ligger i sängen och måste göra NO jag åker ju på läger imorgon. ha det bra sålänge KRAM<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0