MELODIFESTIVALEN

hejsanhoppsan det har varit en riktigt revlig eftermiddag/kväll denna underbara lördag. Hos Linda var det jätte roligt och mysigt att träffa släckten det var god middag ovh tårta, jag och Olle min kusin på 4 år åkte BOBBY CAR! jag körde och han satt i en släpvagn där bak herregud vad det var roligt en sån vill jag ha haha. Sen kom vi hem till melodifestivalen och och Kerstin började hejja på Agnes innan hon ens hade börjat sjunga hehe men låten var riktigt bar så det var ju tur :) det som var lie tråkist var ju att "thorleifs" (stavning) inte gick vidare haha jag har suttit och sjungt Sweet kissing in the moonlight ända sen dom sjung den haha Pappa sa att han var ganska besviken på min musiksmak hehe. Men nu ska jag pysa kanske ska gå och lägga mig snart vi hörs pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0