melodifestivalen....

hejsan hoppsan. Jag har precis kommit in efter att ha varit ute med hunden och precis innan det kom jag hem efter att ha varit på bio. Filmen tycker jag var sketa bra men jag satt och storgrina vissa delar av filmen (man kunde inte låta bli att göra det!) men den var faktist ganska rolig också så jag skrattade med ;). Det var typ inga folk i biosalongen eller några var det men inte många så det var jätte skönt, jag gillar ju att ta av mig skorna och sätta fötterna på stolarna framför och det går ju inte med massa folk där thihi. Men det gick nu. Aja ikväll börjar ju melodifestivalen som jag ska kolla på, är lite små förskyld så då när det är så här kallt är det ju jätte skönt att gosa ner sig i soffan med lite smått och gott att äta :) men ni får ha en tervlig kväll. HUGS <3

 
jag rekomenderar filmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0