ojojoj...

ojojoj, nu har jag suttit vid datan i typ t¨vå timmar och vad har jag gjort vid den? TYP INGENTING fyfan vilket liv jag har det är ju för fasen fredag ska man inte ha lite roligt då eller?. Aja nu får jag väl gå och roa mig på annat sätt ha de bra vi kanske hörs senare ikväll oh förhoppningsvis är jag på bättre humör då ;). Puss! justeja kom just på att det går faktist en film ikväll som jag ska kolla på med syster och pappa hihi med en av mina favorit skådisar (har typ några hundra menmen) Reese Witherspoon nu blev jag ju lite gladare haha ;)

 
så här såg jag iallafall ut förra helgen (jag är snabb)
tröja från bikbok
Jeans från cheap monday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0