packar...

hejsan hoppsan chokladkakor! Nu håller jag på att packa till lägret imorgon och det går så där, jag är alldeles snart klar och jag fick ner allt i en väska som är normalstor STOLT :P fast iochförsig så behövde jag inte ta med lakan täcke och kudde och ingen handuk för det är typ ett hotell vi ska bo på så det fanns där, så min väska kanske är lite stor för två nätter iallafall hehe. Aja inget ann skämmas för. Jag och pappa var ju och köpte godis och gott till mig också så nu är jag redo för helgen FJÄLLEN HERE I COME ! nu ska jag gå ner och käka middag är ganska hungrig faktist hörs mer ikväll eller kanske innan jag åker tommorow, puss


90210 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0