vinterdag...

hejsan allihopa :P idag efter skolan så var det meningen att jag skulle följa med hem till hanna på tårta eftersom hon fyllde år igår (GRATTIS HANNI) men jag var tvungen att gå ut med hunden idag som jag brukar göra varge måndag och jag måste gå en bit med han såatt han kan göra alla sina behov (haha to much information). aja men sen eftersom det var så fint väder idag så mötte jag upp elin vid halv fyra tiden och vi gick uit och lekte i snön haha. Ikväll var det också meningen att jag sanna och lina å kerstin skulle gå på bio itaket lyser stärnorna men den började halv nio så det var försent tyckte mamma och pappa hehe plus att jag inte alls är klar med engelskan så det är det jag får tillbringa kvällen åt. Men ni får ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi Puss! bilder från idag kommer när elin har skickat dom till mig ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0