good evening...

hejsan nu sitter jag och ska läsa engelska boken igen. hela kvällen har jag och kerstin försökt beställa kläder från internet men det gick åt h*lvete vi (jag) försökte typ femtioelva gånger men det gick inte, sen bestämde jag mig för att pröva en sista gång innan jag fick damp och då gick det hihi så nu är jag lite glad. imorgon är det elevensval och jag å sofie har valt att läsa hela dagen sen kanske det blir en film också jag vet inte men då ska jag iallafall försöka bli klar med den här engelska bokresesionen eller iallafall bli klar med boken så kan jag göra bokresesionen hemma. Men nu ska jag somsagt återvända till min bok. sov gott!

hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0