good night...

kvällen spenderades sådant att jag och kerstin  svullade lite samtidigt som vi kollade på film. Jag kollade i tidningen vad det skulle gå på tv ikväll och såg att det var the holiday kl:9 och både jag och kerstin blev superglada för det var sketa länge sedan jag såg den filmen, men sen såg jag att jag kollat på fel dag och att the holiday skulle vara imorgon. Inte lika roligt. Men sen kollade jag på lördag och då gick båda miss secret agent filmerna vet inte om dom heter så men det är dom där med sandra bullock, jag hade sett den första men såg den ändå men tvåan hade jag inte sätt så det blev faktist en trevlig kväll men syster och Spencer.
Men nu är jag lite för trött för att sitta uppe längre så jag ska nog lägga mig i sängen nu. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0