konfan

hejsan jag kom hem från dagens konfa för en stund sen och har just ätikött och klyftpotatist till luch (GOTT) imorse klockan halv nio ringde klockan och jag å sofie var tvungen att släpa oss upp ur sängen (hon sov här inatt) och klä på oss och äta frukost sen gick vi ner till kyrkan. Först när vi kom ner pratade våran ledare om något och sen skulle vi gå och lyssna på en gudstjänst som var jätte seeeeeeeeeeg och sen mot slutet på den så var det nån nattvard eller vad det heter när man tar en bit bröd och vin och jag och mina kompisar skulle prova det å fyfan vad äckligt det var det kändes som att äta kartong BLÄÄ, efter jag hade ätit det så fick jag ont i huvudet hihi men sen så bjöd dom på tårta så jag blev lite gladare :) och sen gick vi hem och ju sitter jag här och väntar på att pappa ska komma hem med en tidning till mig men vi hörs senare PEACE!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0