Let's dance

hej dom senaste 2 timmarna har jag suttit bänkad framör let's dance med popcorn och choklad mumma, och den bästa var såklart Laila som jag hejjar på fast det var första gången jag såg henne i let's dance idag och juryn tyckte ju också att hon var bäst så det var ju roligt. Blondinbella tycker jag också var duktig och hon e ju såå himmla fiin när hon dansar omkring där ;) sen tycker jag också såklart om Nicke hihi. Men nu ska jag snart gå och lägga mig ska upp ganska tidigt imorgon och gå ner till konfermationen som håller på i tre timmar gaaaah lååångt, menmen dom flästa av polarna är ju där så det går nog bra men sov gott så hörs vi imorgon Puss! Laila var bäst;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0